وزیر آموزش و پرورش دولت نهم گفت: از دیرباز تاکنون در هر موردى با امریکا مقابله کردیم، پیروز شده ایم.

فرشیدی:ایران همواره در مقابله با امریکا پیروز بوده است/قدرت امریکا رو به کاهش استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود فرشیدى وزیر آموزش و پرورش دولت نهم در حاشیه راهپیمایی ١٣ آبان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره دلایل سردادن شعار مرگ بر آمریکا پس از 40 سال اظهار کرد: امریکا بعد از پیروزى انقلاب اسلامى انواع توطئه‌ها را به کار گرفت تا اجازه ندهد ایران آن حکومت مورد نظر خود را برپا کند.

وى افزود:خوشبختانه امروز به ثباتى رسیده ایم که نه تنها از کشور خودمان بلکه از سایر کشورهاى منطقه و ملت هاى مظلوم دفاع می کنیم و در همین مسائل قدرت ما نمایانگر می شود.

فرشیدى ادامه داد: قدرت به ظاهر نیست بلکه قدرت کشور‌ها و ملت‌ها در "مقابله "مشخص می شود، خوشبختانه از دیرباز تاکنون در هر موردى با امریکا مقابله کردیم، پیروز شده ایم.

وى گفت: امریکا هر توطئه اى که شکل داد ما با آن مقابله خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد، پیدایش داعش هم از جمله این موارد بود.

فرشیدى خاطرنشان کرد:قدرت امریکا رو به کاهش است، این کشور قصد دارد کره شمالى را نابود کند، اما توانایی انجام آن را ندارد.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار