عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: هدف فدراسیون فراهم کردن بهترین شرایط برای ورزشکاران است.

سپهرزاد: هدف فدراسیون دوومیدانی ایجاد بهترین شرایط برای ورزشکاران استهادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی ورزشکاران اظهار کرد: هدف سازمان تیم های ملی و فدراسیون دوومیدانی این است که بهترین شرایط را برای ورزشکارانمان فراهم کنیم که آنها بتوانند در بازی های آسیایی جاکارتا نه تنها رکوردهایشان را ارتقا دهند بلکه حتی برای کشورمان هم مدال آوری کنند.در حال حاضر توانستیم برای چهار یا پنج نفر از دوومیدانی کاران مربیان تراز اول انتخاب کنیم و در صدد این هستیم تا برای سایر نفرات هم چنین شرایطی را بوجود بیاوریم.

تفتیان تمایل دارد همچنان زیر نظر مربی فرانسوی اش تمرین کند

سپهرزاد درباره اینکه آیا قرارداد اونتانون گای تمدید می شود یا خیر،بیان کرد: در جلسه روز دوشنبه سازمان تیم های ملی دوومیدانی موضوع مربی تفتیان هم بررسی شود.البته تا جایی که من اطلاع دارم حسن تفتیان در مورد برنامه هایش با مجید کیهانی صحبت هایی را انجام داده و اعلام آمادگی کرده است که همچنان تمایل دارد زیر نظر اونتانون گای فرانسوی تمریناتش را پیگیری کند و شاید بیراهه نباشد که عامل موفقیت های اخیر تفتیان در مواد 60 و 200 متر را گای بدانیم اما در 100 متر نتوانسته آنچنان که باید خوب عمل کند اما امیدوارم بتواند در این چند ماهی که تا بازی های آسیایی جاکارتا فرصت باقی مانده است زمانش را به زیر 10:04 ثانیه برساند تا بتواند در اندونزی مدال بگیرد.

قرارداد مربی تفتیان را تمدید می کنیم

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون تمایل به ادامه همکاری با مربی تفتیان دارند یا خیر،پاسخ داد:  با توجه به اینکه تفتیان نزدیک به چند ماهی می شود که زیر نظر گای در فرانسه تمرین کرده است و از نحوه تمریناتش راضی است احتمال اینکه قراردادش را تا بازی های آسیایی تمدید کنیم بسیار زیاد است. چرا که کمتر از 9 ماه تا بازی های اندونزی زمان داریم و در صورتی که بخواهیم مربی اش را تغییر بدهیم احتمال اینکه نتواند خودش را با مربی جدیدش هماهنگ کند بسیار زیاد است.فقط امیدوارم اونتانون گای بتواند در دوی 100 متر رکورد تفتیان را به زیر 10 ثانیه برساند.این آخرین فرصت ما به مربی تفتیان است که بتواند او را به آرزوهایش برساند اگر این کار را انجام ندهد قاعدتا اولین نفری که با گای قطع همکاری خواهد کرد خود تفتیان خواهد بود.

او در مورد وضعیت ثمری هم گفت: خوشبختانه کیهانی در سفری که به لهستان داشت با چند تن از مربیان تراز اول این کشور صحبت هایی انجام داده است تا آنها را به کشورمان بیاورد و بر همین اساس قرار شده یک مربی کارنامه دار لهستانی تا بازی های آسیایی جاکارتا هدایت ثمری را بر عهده بگیرد. امیدوارم ثمری به مانند مسابقات آسیایی اودیشا در اندونزی هم خوشرنگ ترین مدال ممکن را برای کاروان کشورمان کسب کنند.

ورزشکاران شانس مدال را به جاکارتا اعزام می کنیم

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی در ادامه افزود: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صراحتاً از فدراسیون‌ خواسته است کسانی را برای مسابقات جاکارتا معرفی کنند که شانس کسب مدال داشته باشند. بنابراین ما نیز رقابت‌های انتخابی برگزار خواهیم کرد و ورزشکارانی که از شانس مدال‌آوری بالایی برخوردار باشند را به جاکارتا اعزام می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار