در مراسمی با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور محمود زمانی قمی بعنوان استاندار یزد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد در مراسم تودیع ومعارفه استاندار یزد از زحمات میرمحمدی تقدیر وتشکر کرد وگفت: استان یزد در حوزه مذهبی ،فرهنگی،گردشگری پتانسیل های ویژه ای  دارد و باید توجه ویژه ای شود.

آیت الله ناصری ضمن تبریک به زمانی قمی استاندارجدید یزد نکاتی را یادآور شد:استاندار باید وامدار خدا باشد و این پست وسمتها است که می آید ومی رود وباید با کارهای خوبتان ذهنیت خوبی را در مردم ایجاد کنید و باید توکلتان برخدا باشد و باید با جدیت تمام مسائل رابررسی کنید.

امام جمعه یزد هم چنین به بیان خاطراتی از امام خمینی در راستای پیروزی انقلاب پرداخت وگفت:ما باید در طول دوران مدیریتمان امام خمینی را الگو قرار دهیم وهمچون ایشان به وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید.

آیه ا... ناصری در این مراسم با قردانی از زحمات و تلاش های  میر محمدی استاندار سابق یزد اظهار امیدواری کرد با حضور زمانی قمی مسیر توسعه و‌پیشرفت استان تداوم یابد.

امام جمعه یزد گفت: با پشتکار و تلاشی که از آقای زمانی سراغ داریم انشاا... شاهد رفع مسائل استان و تداوم مسیر توسعه در استان باشیم.

امام جمعه یزد با اشاره به آیات الهی خواستار انتخاب مشاورانی کاردان و مومن شد و خطاب به استاندار جدید یزد گفت یزد دارالعباده ایران و حستیه ایران و دارلعلم است و باید تلاش شود فرهنگ دینی یزد حفظ شود و کسانی انتخاب کنید که نظر بلند و عامل جذب و وحدت مردم باشند و از همه نیرو ها در جهت تعالی استان بهره گیری شود تا فرصت ها از دست نرود و مشاوره با علما و بزرگان مدنظر باشد .

وی صداقت و راستی وجدیت و‌پیگیری را لازمه مدیریت در یزد دانست وخواستار تشویق نخبگان و برنامه ریزی برای جدب انان در کشور شد.
وی برتوجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و ارایه راهکارهای برای برون رفت از رکود اقتصادی در استان تاکید کرد و گفت شما باید وام دار خدا باشید و برای رضای خدا و برای خدمت به مردم تلاش کنید.

امام جمعه یزد رفع مشکل صنایع استان و توجه به موضوع اب را از اولویتهای مهم استان برشمرد و خواستار توجه ویژه به این دو موضوع مهم استان شد.

انتهای پیام/ ی

استانداریزد معرفی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار