فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان گفت: به منظور تسهیل در امر توقف و مسافرگیری اتوبوس هاکار جداسازی مسیر ورود و توقف در شلمچه انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛شهریار بهزاد بصیرت در فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان با بیان اینکه به نظر می رسد در سال جاری بیشترین خروجی را ما از مرز شلمچه داریم، افزود: امید می رود با توجه به تمهیداتی که توسط مسئولان، بخش ها و سازمان های مختلف در مورد خروج زائران دیده شده این خروج، خروجی خوب و توام با رضایت زائران باشد.

وی گفت: اگر چه مشکلات و نواقصی هست اما امید می رود تا با تلاش تمامی همکاران اعم از پلیس و سایر سازما ن ها و دستگاه های اجرایی این نواقص رفع و شرایط بهتری برای زائران فراهم شود.

فرمانده قرارگاه ترافیکی استان خوزستان درباره خودروهای شخصی ورودی به منطقه تصریح کرد: بخشی از خودروهای ورودی به سمت مرز شلمچه تابع تصمیماتی است که از قبل در واحدهای مختلف در استانداری گرفته شده و پلیس راهور نیز نسبت به مجوزهای صادر شده بایستی برابر با تصمیمات گذشته اقدام کند، بخشی از ترافیک نیز مربوط به اتوبوس هایی است که کار جابجایی زائران را به انجام می رسانند که امروز با هماهنگی هایی که در مرز شلمچه انجام شد مسیر ورودی و توقف اتوبوس ها جداسازی شد.

بهزاد بصیرت افزود: در مورد خودروهای شخصی مقرر شد تا یا پارکینگ جدید دیگری ایجاد و یا درب شمالی پارکینگ فعلی بازگشایی شود تا کسانی که می خواهند با خودروهای شخصی شان به مرز شلمچه سفر کنند درگیر ترافیک کمتری شده، سریعتر به پارکینگ برسند و خودرویشان را در آنجا مستقر کنند و سپس با سایر وسائل نقلیه به مرز برسند.

انتهای پیام/د

کار جداسازی مسیر ورود و توقف اتوبوس ها در مرز شلمچه انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.