نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تخصیص بسیار کم بودجه‌های عمرانی، پروژه بزرگراه مواصلاتی نقده به اشنویه تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عبدالکریم حسین‌زاده گفت :فعالیت‌های عمرانی حوزه استحفاظی نقده و اشنویه هر چند به آرامی و با کندی، در حال فعالیت است که از جمله آنها می‌توان به اجرای طرح پروژه مسیر نقده به اشنویه اشاره کرد که 10 کیلومتر از هر دو سمت این جاده در حال پایان است و بخش سوم این پروژه نیز به منظور تکمیل آن در هفته‌های آینده به پیمانکار واگذار می‌شود.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در زمینه پروژه مسیر مواصلاتی اشنویه به ارومیه نیز گفت: پروژه مسیر مواصلاتی ارومیه به اشنویه یک طرح استانی است که تنها بخشی از آن به حوزه اشنویه اختصاص دارد که در این زمینه نیز 10 کیلومتر ابتدایی آن از سمت اشنویه آغاز شده و در یک ماه آینده عملیات پیمانی آن به پایان می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با وجود کمبود بودجه‌های اعتباری، توانسته‌ایم از تعطیلی پروژه‌های عمرانی شهرها و روستاها جلوگیری کرده و با فعالیت برخی از آنها هر چند به‌آرامی و به‌کندی این پروژه‌ها را به پایان و مرحله بهره‌برداری برسانیم که در این زمینه می‌توان به پایان پروژه‌ ایستگاه راه‌آهن نقده و مسیر راه‌آهن منتهی به نقده اشاره کرد که هم‌اکنون به سمت ارومیه امتداد پیدا کرده است.

حسین زاده در خصوص طرح مهم سد چپرآباد  اشنویه نیز گفت: سد چپرآباد از مهمترین پروژه‌های اشنویه و شمال‌غرب کشور است که در روزهای آینده مراحل ساخت آن به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع

پایان ساخت سد چپرآباد اشنویه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.