حجت الاسلام والمسلمین ولدان گفت:بنابر درخواست مردم فردو نماز جمعه در این منطقه 28 صفر به امامت حجت الاسلام اسماعیل پوراقامه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛حجت‌الاسلام والمسلمین ولدان،مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم با اشاره به درخواست مردم منطقه فردو برای برقراری نماز جمعه در این منطقه اظهار کرد: مردم منطقه فردو درخواست زیادی برای برگزاری نماز جمعه در آن منطقه داشتند چرا که منطقه فردو از مناطق توریستی استان قم است و مسافران زیادی به این منطقه می‌روند.

وی افزود: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بنابر درخواست مردم منطقه فردو و نیز ویژگی‌های این منطقه تصمیم گرفت که نهاد نماز جمعه را در منطقه فردو برپا کند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم خاطر نشان کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین حمید اسماعیل پور که پیش از این امام جمعه راین کرمان بود، به عنوان امام جمعه منطقه فردو انتخاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین ولدان، نماز جمعه منطقه فردو را هشتمین نماز جمعه استان قم دانست و تصریح کرد: امیدواریم که با برقراری نماز جمعه در منطقه فردو، یک سنگر ولایت و بصیرت افزایی و نیز یک قرارگاه فرهنگی در این منطقه برپا شود.

وی عنوان کرد: امروز در نماز جمعه شهر قم، نشان خادمی افتخاری قرارگاه اربعین به سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم اهدا شد، همچنین امروز در آستانه روز 13 آبان شاهد حضور پرشور دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه بودیم.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین حمید اسماعیل پور امام جمعه منطقه فردو امروز در حاشیه نماز جمعه شهر قم با ائمه جمعه شهر دیدار کرد.

انتهای پیام/ش

اقامه ی نخستین نماز جمعه در منطقه فردو قم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.