معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تجهیز زیرساخت شهرک های صنعتی گام نخست توسعه است، گفت: برای سال ۹۷ مجموعه شهرک ها و نواحی با وضعیت مطلوب تر آماده واگذاری خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از شهرک ها و ناحیه های صنعتی شهرستان قروه گفت: در سفر به کردستان از چهار شهرستان بازدید کرده و در شهرستان قروه هم پنج شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و در حال بهره برداری مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی براساس گزارشات رسیده از طرف مسئولان و صنعت گران در بحث ناحیه صنعتی سریش آباد باید گفت ظرف سه ماه آینده مسایل اداری حل خواهد شد و پیش بینی می شود از سال ۹۷ عملیات اجرایی این ناحیه آغاز گردد.

یزدانی با اشاره به ظرفیت صنایع معدنی در ناحیه سریش آباد قروه از امکان پرداخت تسهیلات دولت مرتبط به رونق تولید با نرخ ۶ درصد خبر داد.

وی همچنین در بازدید از شهرک جدید شماره ۳ قروه، بیان کرد: این شهرک که بالغ بر ۲۶۰ هکتار می باشد اقدامات اداری آن در دستور کار قرار گرفته و در یک فاز اول ۲۰ هکتار آماده واگذاری خواهد بود.  

یزدانی در بازدید از سه ناحیه صنعتی دیگر از جمله شهرک سنگ قروه بر تجهیز زیرساخت های این نواحی تأکید کرد و خواستار برنامه ای دقیق برای جمع آوری نخاله های ساختمانی و ضایعات سنگ در این منطقه شد.

مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور یادآور شد: برای سال ۹۷ مجموعه شهرک ها و نواحی با وضعیت مطلوب تر آماده واگذاری خواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع:مهر

واگذاری مجموعه شهرک ها و نواحی با وضعیت مطلوب تردر سال آینده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.