سرپرست راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت:تاکنون حادثه ترافیکی منجر به جرح و یا فوتی در مسیر خرمشهر به پایانه مرزی شلمچه گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سرهنگ فرید کریمی زاده سرپرست راهنمایی و رانندگی استان خوزستان افزود:محدویت ترافیکی در برخی از مسیرهای منتهی به مرز در نظر گرفته شده و از تردد خودروهای فاقد برچسب جلوگیری می شود.

وی وضعیت ترافیکی منتهی به مسیر شلمچه را روان و پرحجم توصیف کرد و گفت:با کمک نیروهای راهور استان های معین مشکلی در بحث ترافیکی در منطقه وجود ندارد.

سرهنگ کریمی زاده افزود: نیروهای راهنمایی و رانندگی به صورت 24 ساعته در محورهای منتهی به پایانه مرزی شلمچه مستقر و خودروهای زائران را به سمت پارکینگ هدایت می کنند.

وی گفت : با توجه به نزدیک شدن به آغاز بازگشت زائران از زیارت اربعین حسینی تمهیدات ترافیکی نیز برای بازگشت زائران اندیشیده شده است.

سرپرست راهنمایی و رانندگی استان خوزستان افزود : توجه به جلو، رعایت حق تقدم عابر پیاده در مسیرهای روستایی منتهی به پایانه مرزی شلمچه و توجه به تردد عرضی عابران از سوی رانندگان از جمله مواردی است که رانندگان در این ایام باید بیشتر به آنها توجه کرده و رعایت کنند.

در اربعین پارسال حدود 430 هزار زائر از مرز چذابه و 650هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از طریق مرز شلمچه راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

انتهای پیام /د

حادثه ترافیکی در جاده های منتهی به مرز شلمچه گزارش نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.