سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، گفت: بانوان کارآفرین تسهیلگران رسیدن به اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،فدایی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، در جلسه بررسی مشکلات بانوان کار آفرین استان، افزود: حضور فعال و بانوان توانمند در زمینه های اشتغال و تحقیقات، استان کرمان را به یکی از استان‌های موفق در اقتصادمقاوتی تبدیل کرده است.
وی با بیان این که حضور شرکت‌های دانش بنیان موفق، به رونق اقتصادی در استان کمک شایانی می کند، حمایت از تحقیقات را در کنار وظایف بخشی هر دستگاه یک رسالت ملی دانست .
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: حضور زنان توانمند در عرصه کارآفرینی در اقتصاد استان یک نقطه قوت به شمار می رود بنابراین توانمندی این کارآفرین ها را به سمت علمی شدن هدایت می کنیم تا این توانمندی ها در قالب شرکتهای دانش بنیان و طرح های علمی، قابل اجرا ارائه شود .
فاطمه السادات حسینی افزود: حمایت از طرح های دانش بنیان نخبگان جوان استان با رویکرد توسعه طرح‌های اشتغال زایی و ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان و خصوصاً فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از اولویتهای اداره کل بانوان و خانواده استانداری است.
وی با بیان این که اکثر بانوان کار آفرین از سال 93 پروژه های خود را شروع کرده‌اند و امروز متقاضی توسعه کارگاه های خود و ایجاد اشتغال بیشتر هستند، اظهار کرد: تداوم فعالیت های حوزه بانوان استانداری در صورت مشارکت هرچه بیشتر بانوان توانمند استان امکان پذیر است و استاندار کرمان از بانوان کارآفرین حمایت می کند.

انتهای پیام/ی

حمایت از بانوان کارآفرین کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار