در نشست مسئولان راه و شهرسازی لرستان با مدیران پدافند غیر عامل، راهکار‌های آمادگی برای مواجهه با بروز بحران بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون قرارگاه پدافندکالبدی ِسازمان پدافندغیرعامل کشور گفت: حفظ راه‌های ارتباطی از زیرساخت‌هایی است که بکارگیری راهکار‌های لازم برای حفاظت از آن‌ها ضروریست.

ابراهیمی با بیان این مطلب که در تهدیدات کالبدی و زیرساختی، با تقویت زیرساخت‌ها و حفاظت از آن‌ها می‌توان در امان ماند افزود: لازم است در حوزه عوامل آسیب پذیر ذاتی نظیر توسعه شهر‌ها تا مجاورت فرودگاه‌ها برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد تا در مواقع بحرانی، تلفات و خسارات به حداقل کاهش یابد.

سیف مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان هم رعایت الزامات پدافندی در حوزه کالبدی از جمله راه و معابر شهری را نکته‌ای مهم در مقابله با بحران‌ها دانست و گفت: علاوه بر برنامه‌های اجرا شده در هفته پدافند غیرعامل، هفته آینده نیز چند برنامه در این حوزه اجرا خواهد شد.

علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان هم در این نشست با اعلام اینکه لرستان در ردیف کلان منطقه زاگرس به همراه استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام قرار دارد، هماهنگی و آمادگی برای پیشگیری از بروز خسارات و تلفات در هنگام بروز بحران را از اولویت‌های مهم در حوزه پدافند غیرعامل عنوان کرد.

انتهای پیام/م

نشست مسئولان راه و شهرسازی لرستان با مدیران پدافند غیر عامل برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.