عبور زائران اربعین حسینی از پایانه شیب (مقابل پایانه چذابه) عراق سرعت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی، مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان در جریان بازدید از پایانه چذابه بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مسئولان مرزبانی عراق، عبور زائران اربعین حسینی از پایانه شیب (مقابل پایانه چذابه) عراق سرعت گرفته است.

وی اظهار داشت: با نشست های مشترک مرزی، هم اکنون سطح هماهنگی ها برای سرعت بخشیدن به عبور زائران اربعین حسینی به حداکثر خود رسیده است و زائران ایرانی بدون معطلی از پایانه شیب عراق راهی شهر العماره مرکز استان میسان می شوند و از آنجا با اتوبوس و خودروهای ون راهی عتبات عالیات می شوند.

نجاتی با بیان اینکه از امروز تردد زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه متراکم و پرحجم شده است اذعان کرد: با پیش بینی صورت گرفته و سرعت عمل گیت های کنترلی در پایانه چذابه، هم اکنون عبور زائران به سرعت و دقت کامل انجام می شود.

مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان با مثبت ارزیابی کردن سطح خدمات رسانی مواکب مردمی و مجموعه دستگاه های اجرایی فعال در گذرگاه مرزی چذابه تصریح کرد: رضایتمندی زائران اربعین حسینی نشان دهنده سطح قابل قبول خدمت رسانی به آنان است.

رضا نجاتی با بیان اینکه سطح خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مقایسه با پارسال بهتر و نواقص برطرف شده است گفت: سال به سال شاهد روان تر شدن امور مربوط به تردد زائران و خدمت رسانی به آنان در 2 مرز چذابه و شلمچه هستیم.

وی اظهار کرد: با بررسی انجام شده تاکنون هیچ زائری بدون ویزا و گذرنامه از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه به عراق نرفته است.

این مقام مسئول به زائران اربعین حسینی توصیه کرد قبل از حرکت از شهرهای خود، ویزای زیارتی خود را تهیه کنند چون در شهرهای مرزی ویزا صادر نمی شود.

نجاتی بیان داشت: مجازات ورود هر فرد بدون ویزا به عراق، 3 سال زندان است، لذا همانطور که قبلا' تاکید شده زائران بدون ویزا به پایانه های مرزی خوزستان مراجعه نکنند.

پارک کردن خودرو فقط در توقفگاه های اطراف 2 پایانه مرزی چذابه و شلمچه و پرهیز از توقف خودرو در کنار جاده ها آخرین توصیه مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان بود.

انتهای پیام/گ

عبور زائران اربعین از پایانه شیب عراق اوج  گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.