مجتبی یداللهی در سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان که به میزبانی شیراز برگزار شد، در رشته قرائت بر سکوی دوم رقابت ها ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در بخش آقایان با حضور350 برگزیده ی قرآنی سراسر کشور و 14 داور ملی در دو مرحله ی شفاهی و كتبی به میزبانی شیراز برگزار شد.

مسابقات شفاهی شامل رشته‌های حفظ یك جزء و ۱۰ جزء و قرائت تحقیق و ترتیل و مسابقات كتبی شامل رشته‌های حفظ احادیث موضوعی و مفاهیم قرآن كریم بود که در سطوح نونهالان( کمتر از ١٥ سال)، جوانان(١٥ تا ٢٩ سال) ورزشکاران و کارکنان انجام شد.

از استان کرمان 11 برگزیده ی قرآنی در بخش شفاهی این رقابت ها حضور داشتند که در پایان، مجتبی یداللهی در بخش جوانان و در رشته ی قرائت تحقیق رتبه دوم مسابقات را از آن خود کرد.

رقابت های بخش آقایان سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان ۸ تا ۱۰ آبان جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در شهر شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ب

درخشش جوان کرمانی در مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.