مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزدگفت: دستگاه رادیولوژی پلی کلینیک بافق درآینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدحسین توحیدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت:نخستین پزشک متخصص داخلی از ابتدای آذرماه سال جاری درپلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق حضور پیدا می کند.

توحیدی فرد از حضور نخستین متخصص داخلی در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق خبرداد و گفت:این متخصص از ابتدای آذر ماه جاری در این کلینیک حضور پیدا می کند که امیدواریم پزشک بعدی متخصص جراحی باشد و بتوانیم جراحی های محدود را در این پلی کلینیک انجام بدهیم.

وی افزود:تاپایان سال جاری با 4متخصص ظرفیت این پلی کلینیک است تامین می شود.

توحیدی فر همچنین از بهره برداری دستگاه رادیولوژی این پلی کلینیک طی دوماه آینده خبرداد و تصریح کرد:مشکل نبود مسوول فنی برای این دستگاه بود و سازمان انرژی اتمی مجوز راه اندازی این دستگاه رال بدون مسوول فنی نمی داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد افزود:طی مکاتبات و رایزنی های صورت گرفته قرار شد که پزشک عمومی و رئیس این درمانگاه، مسوول فنی این دستگاه شود.

توحیدی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این نهاد اعلام آمادگی کرده که پزشکان در حال خدمت در بیمارستان ولی عصر (عج) در سیستم ما حضور پیدا کنند بیان کرد:این نهاد حاضر است که فراخوانی در روزنامه رسمی کشور منتشر کند.

وی افزود:طبق این فراخوان  3پزشک متخصص می توانند برای حضور در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق در رشته های مورد نظر استخدام شوند.

نشست شورای سلامت و بهداشت بافق با حضور فرمانداربافق، مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد،رئیس شبكه بهداشت و درمان، اعضای اين شورا و جمعی از مسوولان درمرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

خدمت رسانی پزشکان در کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار