هفتمین دوره همایش شلاب، شناخت فرهنگ مازندران در بابل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عیسی محمدی‌فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل گفت: محور این دوره از همایش، جایگاه زن در فرهنگ عامه مازندران، نقش زن و مادر در حفظ و انتقال میراث معنوی مازندران، جنبه‌های کمتر شناخته شده فرهنگ عامه مازندران و باورها، اعتقادات و آیین‌های مردم این سامان است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان مقاله علمی هفتمین همایش شلاب شناخت فرهنگ مازندران انجام شد، افزود: انتخاب موضوع آزاد بوده، ولی مشروط به پیوند آن با فرهنگ بومی مازندران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل با اشاره به شرایط نگارش، گفت: ذکر عنوان کامل مقاله، درج نام و نام خانوادگی کامل نویسنده یا نویسندگان همراه با مشخّصات علمی هر یک به ترتیب رتبه علمی دانشگاهی، رشته تحصیلی، محل تدریس، ذکر نشانیِ الکترونیکی و تلفن تماس در زیرنویس، آوردن چکیده فارسی مقاله شامل معرفی و بیان فشرده موضوع مقاله، رویکرد و روش تحقیق، طرح بحث اجمالی و اشاره به نتایج مهم پژوهش، در حداکثر ٢٥٠ کلمه، درج واژگان کلیدی برای ارسال به دبیرخانه همایش ضروری است.

محمدی افزود: مقالات ارائه شده باید شامل مقدمه (اعم از چکیده، چرایی و اهمیت تحقیق)، گفتار اصلی، برآیند یا نتیجه گیری و فهرست مآخذ باشد.

وی گفت: ارسال مقاله حداکثر تا تاریخ ٢٠ آبان ماه ١٣٩٦ به یکی از نشانی:yosef.elahi@gmail.com، shahram٣٢٦@gmail.com، azabihin@yahoo.com و یا به صورت پستی به دبیرخانه همایش به نشانی بابل ـ. خیابان فلسطین ـ. میدان انتفاضه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل میسر است.

انتهای پیام/آ

برگزاری همایش شلاب، شناخت فرهنگ مازندران در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.