مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:‌ به مناسبت اربعین حسینی و امدارسانی به زائران کربلا، ۳۰ درمانگاه موقت به صورت شبانه روزی در عراق راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی اظهار داشت: همزمان با همایش عظیم اربعین حسینی ۳۰ درمانگاه شبانه روزی از سوی جمعیت هلال احمر برپا شد.

وی با بیان اینکه این درمانگاه ها در شهرهای کربلا و نجف اشرف مستقر هستند، ادامه داد: خدمات دهی این درمانگاه ها در مسیر پیاده روی نجف اشرف تا کربلا ارائه می شود و هم استانی‌ها می توانند در طول مسیر از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: همچنین این درمانگاه‌ها در شهرهای کاظمین و سامرا نیز آماده خدمات رسانی به زائران اصفهانی است.

وی بیان داشت: خدمات درمانی مورد نیاز زائران کربلا در چهار مرز زمینی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی و همچنین در مراکز مختلف در نجف و کربلا در چندین مرکز و محل اسکان زائران توسط مرکز پزشکی حج و زیارت و جمعیت هلال احمر کشور ارائه می شود.

مومنی تصریح کرد: تیم های درمانی و پزشکی جمعیت هلال احمر کشور در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا در هشت موکب، شهرهای کوفه، حله، دیوانیه، کاظمین، سامرا و امامزاده سید محمد نیز  مستقر بوده و آماده خدمت به زائرین اصفهانی است.

وی گفت:‌ به افرادی که قصد سفر به کربلای معلی و نجف اشرف را دارند توصیه می شود به علت وجود ریزگردها در شهرهای زیارتی از ماسک فیلتردار استفاده کرده و در زمان آلودگی هوا توقف و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

راه اندازی ۳۰ درمانگاه موقت به صورت شبانه روزی در عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.