مدیرعامل کارخانه سنگ پاسارگارد بیرجند گفت: کارخانه سنگ پاسارگارد بیرجند،نیاز کشور را در زمینه سنگ های تزیینی برطرف کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ کریم پور،مدیرعامل کارخانه سنگ پاسارگارد بیرجند گفت:با راه اندازی سومین مرحله کارخانه فرآوری سنگ پاسارگارد بیرجند، نیاز کشور به واردات سنگ های تزیینی و ابزار خورده برطرف شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از ضایعات تولیدات کارخانه و معادن سنگ استفاده می شود،افزود: در این واحد بیش از 150 نوع طرح، با استفاده از ماشین و دست، بر روی سنگ ها نقش می بندد.

کریم پور گفت: با راه اندازی مرحله سوم کارخانه فرآوری سنگ 25 شغل ایجاد شده است و کارگران این کارخانه به 84 نفر رسیده اند.

مدیرعامل کارخانه سنگ پاسارگارد افزود:این واحد یکی از هشت واحد سنگهای تزئینی و ابزار خورده کشور است که با راه اندازی آن ماهانه 700 میلیون تومان درآمد نصیب سرمایه گذارآن می شود.

کریم پور گفت: زمینه صادرات این نوع سنگها به کشورهای cis از جمله قزاقستان، ترکمنستان و تاجیکستان نیز فراهم شده است و از این کشورها سفارش داریم.

وی افزود: سال آینده با راه اندازی 2 خط جدید در این کارخانه، این مجموعه به بزرگترین کارخانه فرآوری سنگ های معدنی به روش مدرن در خاورمیانه تبدیل می شود.
انتهای پیام/ب


ایجاد 25 شغل جدید در کارخانه سنگ پاسارگارد بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.