حزب اسلامی افغانستان در واکنش به سفر اخیر عطا محمد نور، به هرات اعلام کرد: او از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌کند.

عطا محمد نور باید از سمت خود برکنار شودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حزب اسلامی افغانستان در واکنش به سفر اخیر عطا محمد نور، والی بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان به هرات اعلام کرد: "محمد نور" از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌کند.

«امین کریم» عضو ارشد حزب اسلامی به سرپرستی گلبدین حکمتیار گفت: رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی از سمت  خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده افغانستان استفاده تبلیغاتی می‌کند.

وی افزود، این اقدام عطامحمد نور سوء استفاده از اختیارات و امکانات دولتی افغانستان محسوب می‌شود بنابراین باید از سمت  خود برکنار شود.

«عطامحمد نور» والی بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان روز سه شنبه  پس از انتشار اخبار کاندید شدن وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور به ولایت هرات سفر کرد و با اسماعیل خان از رهبران جهادی دیدار و گفت وگو کرد.

این در حالی است که عطا محمد نور روز گذشته گفت: رسانه‌ها اظهارات او را تحریف کرده‌اند و اعلام آمادگی خود برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد.

حزب اسلامی و حزب جمعیت اسلامی افغانستان از احزاب جهادی و مطرح افغانستان هستند که بارها در گذشته درگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.