مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی سروستان ۲ برای جذب سرمایه‌گذار فراهم است و نخستین واحد آن تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در بازدید از شهرک‌های صنعتی سروستان با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو این شهرستان گفت: زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی سروستان ۲ برای جذب سرمایه گذار فراهم است.

وی افزود: با توجه به تکمیل شهرک صنعتی سروستان یک، به مساحت ۴۵ هکتار با ۳۳ قرارداد منعقد شده، زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان فراهم شده است.

فتوحی ادامه داد: شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، ۷۱۵ هکتار مساحت دارد و ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد صنعتی در آن پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: تاکنون طرح‌های احداث شبکه داخلی برق و آب و نیز خط انتقال و شبکه داخلی برق در فاز یک این شهرک صنعتی انجام شده و شهرک دارای امکانات زیربنایی، برق‌رسانی، زیرسازی و ساختمان نگهبانی است.

فتوحی، نزدیکی به کلان‌شهر شیراز و فاصله نزدیک آن با محور مواصلاتی شیراز - بندرعباس و شیراز - کرمان را از مزیت‌های شهرک صنعتی سروستان ۲ اعلام کردو گفت:این شهرک صنعتی بعنوان سرریز تکمیل شهرک صنعتی بزرگ شیراز پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۴ قرارداد سرمایه‌گذاری در این شهرک منعقد شده و این واحد‌ها در مرحله ساخت و ساز است که نخستین واحد آن تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی با توجه به مزیت‌های آن، افق روشنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیزبا اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری از متقاضیان سرمایه گذاران حمایت می‌کند.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از نخستین واحدشهرک صنعتی سروستان تا یک ماه آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.