فرماندار پلدختر با اشاره به ورود سامانه بارشی در روز‌های آتی، از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نعمت الله دستیاری فرماندار پلدختر اظهار داشت: ستاد بحران شهرستان پلدختر با توجه به پیش بینی وضع هوا و ورود سامانه بارشی در یکی دو روز آینده و در راستای مقابله با بحران احتمالی تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی افزود: ستاد بحران فرمانداری پلدختر با توجه به پیش بینی‌های لازم و بارش شدید باران در روز‌های آینده و احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها آماده باش کامل را به دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان اعلام کرده است.

فرماندار پلدختر گفت: شهرداری‌های پلدختر و معمولان و دستگاه‌های خدمات رسان لازم است نواقص و مشکلات را شناسایی و آن را رفع نمایند و به پاکسازی جداول، زیر پل ها، جمع آوری برگ درختان و زباله‌ها بپردازند و امکانات و تجهیزات لازم را برای مقابله با بحران‌های احتمالی را فراهم کنند.

وی افزود: اداراتی مانند شهرداری، آتش نشانی و هلال احمر برای مقابله با وقوع بحران احتمالی آماده باشند تا در زمان بارندگی از بروز هرگونه خسارت جلوگیری شود.

دستیاری خاطر نشان کرد: با تشکیل ستاد بحران در شهرستان پلدختر تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی موظفند امکانات و ظرفیت‌های خود را در شهرستان به حالت آماده باش قرار دهند.

وی گفت: هشدار‌های لازم در رابطه با جلوگیری از خسارات ناشی از وقوع احتمالی سیلاب‌ها به اعضای شورای اداری، بخشداران، شورا‌ها و دهیاران شهرستان پلدختر اعلام شده است.

دستیاری افزود: با توجه به در پیش بودن بارش‌های شدید به کشاورزان، عشایر و کسانی که در حاشیه رودخانه کشکان سکونت دارند توصیه می‌شود آمادگی لازم را در مقابل وقوع سیلاب‌های احتمالی و طغیان رودخانه داشته باشند.

انتهای پیام/م

دستگاه‌های اجرایی پلدختر آماده‌باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.