امروز از سری مسابقات لیگ برتر والیبال مردان تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم خاتم اردکان یزد را شکست داد.

تیم والیبال خاتم اردکان یزد مغلوب تیم شهرداری ارومیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛تیم والیبال شهرداری ارومیه در پنجمین بازی خود در لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر یک توانست میزبان خود را شکست دهد.

شهرداری ارومیه با ترکیب حامد رضایی، جواد محمدی نژاد، بهرام فرید، امید خداپرست، علیرضا بهبودی، امین علوی و عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو بازی را شروع کرد.

شهرداری ارومیه با اینکه مهمان تیم یزدی بود در کمال اقتدار توانست دست نخست بازی را با امتیاز ۲۵ بر ۱۲ به نفع خود پایان دهد.

درست دوم بازی نیز با روحیه بالای بازیکنان شهرداری ارومیه به سبب برد در دست نخست شروع شد و از سوی دیگر تیم یزدی نمی‌خواست بازنده دست دوم باشد و این دست نیز با برتری ۲۵ بر ۲۰ تیم اردکان خاتمه یافت.

در دست سوم نیز تیم‌ها پایاپای پیش می‌رفتند که در نهایت تیم ارومیه‌ای توانست این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود رقم بزند تا حداقل تک امتیاز بازی را به دست آورد.

دست چهارم بازی نیز با برتری تیم شهرداری ارومیه پیش می‌رفت و فاصله چند امتیازی بین تیم‌ها وجود داشت که در نهایت به برد ۲۵ بر ۲۲ تیم شهرداری ارومیه منجر شد.

تیم شهرداری ارومیه در مجموع دست شماری توانست ۳ بر یک تیم اردکان را مغلوب کند و با این برد ۹ امتیازی شد و جای تیم اردکان خاتم را در رتبه سوم گرفت و اگر تیم شهرداری ورامین بازی در مقابل شمس را با باخت پشت سر بگذارد تیم ارومیه‌ای در این جایگاه تثبیت می‌شود.

انتهای پیام//ن.م

شهرداری ارومیه خاتم اردکان یزد را شکست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.