افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرید بهرامی معاون آموزش و پرورش لرستان در افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای لرستان اظهار داشت: المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای بر اساس علائق دانش آموزان و امکانات استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به مشارکت ۱۰۵ هزار دانش آموز در این المپیاد اشاره کرد و گفت: ۹۲۴ آموزشگاه هم در برگزاری این المپیاد مشارکت و فعالیت جدی دارند.

وی با اشاره به اینکه المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای راهی برای افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش‌آموزان است، اظهارداشت: اولین هدف از برگزاری المپیاد‌های ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

بهرامی بر این نکته تاکید کرد که در این المپیاد تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند و تصریح کرد: این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و برای ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه المپیاد‌های ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جسمی دانش‌آموزان موثر است خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهند و برگزاری المپیاد‌های ورزشی این بستر را فراهم می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد هم بر مشارکت همه اولیای دانش آموزان در برنامه‌ها و تصمیم گیری‌های مدارس تاکید کرد و گفت: کشف استعداد‌های ورزشی دانش آموزان از مهمترین اهداف المپیاد درون مدرسه‌ای است که باید به این مهم توجهی ویژه شود.

این مراسم با رژه تیم‌های شرکت کننده و قرائت سوگندنامه از سوی شرکت کنندگان داوران و روشن کردن مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای پایان یافت.

انتهای پیام/م

افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در لرستان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.