رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری ۳۲ جلسه گفتمان دینی دانش آموزی در هفته اول آبان ماه سال جاری در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام حمید عبدالهیان رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری ۳۲ جلسه گفتمان دینی دانش آموزی در هفته اول آبان ماه سال جاری در مدارس شهرستان شاهرود خبر داد و گفت : این گفتمان ها در ۲۴جلسه کارگاهی با حضور دانش آموزان و هشت جلسه آموزشی ویژه والدین در سطح ۲۴مدرسه شهرستان با موضوع پاسخ به شبهات دینی، آسیب های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، مهارت های زندگی و غیره برگزار شد.


وی افزود: این گفتمان ها به صورت چهره به چهره با حضور کارشناسان تبلیغات اسلامی در پنج محور اصلی شامل آشنایی با آسیب های اجتماعی تحکیم بنیان خانواده و دین و زندگی، فضای مجازی و سواد رسانه و حفظ حریم شهروندی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، امر به معروف و نهی از منکر، مهارت های زندگی، جنگ نرم و پدافند غیر عامل برگزار شد.


رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: در این دوره از گفتمان های دینی سه مدرس از حوزه علمیه قم نیز حضور داشتند که به بیان مسائل و پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان پرداختند.


عبدالهیان با بیان اینکه این گفتمان ها در صدد است تا به پرسش های ذهنی دانش آموزان در مسائل اعتقادی پاسخ دهد، بیان کرد: این سلسله جلسات به صورت ماهیانه در مدارس شهرستان شاهرود به همت تبلیغات اسلامی و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود که تعداد آنها تا پایان سال به ۱۶۰جلسه خواهد رسید.


وی افزود: ویژگی بارز این گفتمان ها حضور چهره به چهره در کنار دانش آموزان و همچنین برگزاری نشست ها به صورت پرسش و پاسخ است که بر جذابیت امر برای نوجوانان می افزاید همچنین دیگر ویژگی گفتمان های دینی، دعوت از والدین برای حضور در این دوره ها است که می تواند به هوشیاری هرچه بیشتر پدر و مادرها در راستای مقابله با تهدیدات فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان منجر شود.


انتهای پیام / ه


برگزاری ۳۲ گفتمان دینی دانش آموزی در ۲۴مدرسه شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار