جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: قابلیت ها و ظرفیت های موجود در مرز شلمچه، برای عبور زائران اربعین حسینی و رفتن به سمت عراق بسیار بالا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار محمود معین پور جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان افزود: حضور مردم در مرز شلمچه نسبت به سالهای قبل بسیار پرشورتر و به لحاظ فراوانی گسترده تر است.

وی گفت: دستگاههایی که متولی امر اجرا و خدمات رسانی هستند با همدلی و صفا و صمیمیت تمام کارها را از پیش برده اند و شرایط بسیار خوب و مطلوبی را برای زائران اباعبدالله مهیا کرده اند.

سردار معین پور افزود: در حوزه پاسپورت، گذرنامه، ویزا و خدمات رسانی موکب ها و بهداشت و درمان در مرز شلمچه امور بدون هیچ مشکل، وقفه و دغدغه ای در حال انجام است و زائران بدون هیچ معطلی از مرز عبور کرده و وارد عراق می شوند.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: از زائران اربعین درخواست می کنیم با توجه به آمادگی، ظرفیت ها و قابلیت های بسیار بالا و خوب مرز شلمچه، این مرز را برای عبور خود در کمترین زمان ممکن و بدون معطلی و رفتن به کربلای معلی انتخاب کنند.

سردار معین پور بیان افزود: مقاومت، هیهات من الذله و همبستگی امت اسلامی (چه شیعه و چه سنی) از هر کشور و قوم اعم از خرد و کلان، پیر و جوان پیام مردمی در برنامه راهپیمایی بزرگ حضرت اباعبدالله است.

انتهای پیام/د

قابلیت های مرز شلمچه برای عبور زائران بسیار بالا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.