نایب رئیس، دبیر و اعضای کمیسیون موارد خاص دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

انتصاب‌های جدید در واحد‌های دانشگاه آزادبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه‌ ای نایب رئیس، دبیر، اعضای کمیسیون موارد خاص و  مشاور و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.
 
در این احکام که از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد، علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به عنوان نایب رئیس و عضو کمیسیون موارد خاص، اسداله متاجی مدیر کل امور آموزشی و گسترش دانشگاه به عنوان دبیر و عضو و همچنین محمد صادق ضیائی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، حسین طباطبائی اصل مدیرکل حقوقی دانشگاه، امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه و جواد علمائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، به عنوان اعضای کمیسیون موارد خاص منصوب شدند.
 

 مشاور و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

همچنین در حکمی دیگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی ابوالفضل شمس را به عنوان مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حراست انتصاب کرد.

در متن حکم رهبر آمده است:

برادر گرامی جناب آقای ابوالفضل شمس

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور اینجانب و رئیس مرکز حراست» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شاسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است؛ رهبر در نامه ای جداگانه، از زحمات و تلاش های سیدرضا سیدعلیخانی سرپرست سابق مرکز حوزه حراست در دوران مسئولیت، تقدیر و برای او آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.