سرپرست تیم تراکتورسازی گفت:جذب بیرانوند دور از جوانمردی است چرا که باشگاه پرسپولیس به این دروازه بان نیاز دارد.

کاظم محمودی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مذاکره ای با بیرانوند انجام ندادیم چرا که قصد نداریم این دروازه بان را در نیم فصل دوم جذب کنیم.

بیرانوند برای پیوستن به تراکتورسازی ابراز علاقه کرده است


او ادامه داد: بیرانوند چندین مرتبه با گل محمدی تماس گرفته و ابراز علاقه کرده که در نیم فصل دوم به تیم ما بپیوندد اما مذاکره ای با این دروازه بان نکردیم. باشگاه پرسپولیس سال گذشته به علت محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات بازیکنی از تیم ما جذب نکرد، براین اساس ما هم به علت محرومیت پرسپولیس قصد نداریم بیرانوند را جذب کنیم.


سرپرست تیم تراکتورسازی بیان کرد: به هر حال به دور از جوانمردی است که بازیکنی از پرسپولیس در این مقطع جذب کنیم.


محمودی درباره وضعیت بدهی های تراکتورسازی تصریح کرد: باشگاه ما وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم ها در پرداخت بدهی ها دارد. ما نزدیک 8 میلیارد بدهی خارجی و 3 میلیارد هم بدهی داخلی داریم. البته با مذاکره با طلبکاران رضایت آنها را جلب کردیم.

دولت باید به تیم تراکتورسازی کمک مالی کند


او ادامه داد: به هر حال امیدواریم با حمایت مسئولان استانی و وزارت ورزش و جوانان بدهی خود را پرداخت کنیم. همچنین از دولت می خواهیم که علاوه بر باشگاه های استقلال و پرسپولیس به باشگاه تراکتورسازی هم کمک کند چرا که ما هم همانند سرخابی ها تماشاگران زیادی داریم .


سرپرست تراکتورسازی تصریح کرد: به نظرم ما اولین باشگاهی هستیم که می توانیم مجوز حرفه ای دریافت کنیم. ساکت مدیر تیم های ملی هم چند روز پیش اعلام کرد که تراکتورسازی بهترین عملکرد را نسبت به تیم های دیگر در پرداخت بدهی ها داشته است.


محمودی در پایان درباره سه پرونده باز تراکتورسازی در فیفا خاطر نشان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و نجفی وکیل حقوقی باشگاه از این موضوع مطلع است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار