برگزیدگان دومین سوگواره ملی هنر عاشورایی در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین تجلیل از برگزیدگان دومین سوگواره ملی هنر عاشورایی در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.

در بخش عکس این سوگواره، امین رضایی از خمینی شهر اصفهان و مجید خالقی مقدم از خلخال به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و احمد تاجی و مسعود غلامی هر دو از شهرکرد به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین در این بخش، احسان جزینی از اصفهان، اردلان حسنعلی زاده از خراسان رضوی، فائزه کابلی از گرگان و کیوان جعفری از مازندران مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیئت داوران در این بخش از نیلوفر رخشان، احمد ریاحی دهکردی، احمد تاجی اشکفتکی و میثم اسدی اردلی هنرمندان چهارمحال و بختیاری نیز تقدیر کردند.

در بخش پوستر هم، پدرام فرخ نیا از چهارمحال و بختیاری، جلال صابری از مشهد مقدس و محمد رسول عسگری از چهارمحال و بختیاری به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در این بخش، آثار الهام جهانفرد از تهران و فاطمه السادات موسوی از قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

این سوگواره ملی در دو بخش عکس و پوستر، از سوی بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری و با هدف ترویج فرهنگ و هنر عاشورایی، ترغیب و تشویق هنرمندان جهت پرداختن به موضوعات ارزشی و دینی، ثبت لحظه‌های پرشور و معنوی در آیین‌ها و مراسم ماه محرم برگزار شد.

گفتنی است: یک هزار و ۳۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که تنها ۶۵ مورد آن به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

انتهای پیام/ف

برترین‌های دومین سوگواره ملی هنر عاشورایی معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار