فرد متخلف حیوان آزار در شهرستان رشت شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اصغر خودکار، رئیس اداره محیط زیست شهرستان رشت گفت: بر اساس تماس شهروندان مبنی بر کشته شدن یک قلاده سگ ماده که دارای توله های شیرخوار بود، به وسیله شخصی با هویت مشخص، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت اقدام به تشکیل پرونده علیه این فرد متخلف کرد.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست رشت با حضور در روستایی از توابع بخش لشت نشاء شهرستان رشت مشاهده کردند که فردی به دلیل خصومت شخصی سگ همسایه اش را مقابل درب منزلش دار زده است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان رشت خاطرنشان کرد: بر اساس شواهد جمع آوری شده حیوان آزار شناسایی و پرونده تخلف او در دست بررسی است.

خودکار با بیان اینکه حیوان آزاری به هر نوع و شکلی در اسلام مذموم است، افزود:در راستای پیشگیری از حیوان آزاری و برخورد مناسب با حیات وحش، دوره های آموزشی در مدارس گیلان در حال برگزاری است.

وی از علاقه مندان به حیات وحش و محیط زیست خواست با مراعات حقوق حیوانات در صورت مشاهده موارد حیوان آزاری مراتب را به نزدیکترین پاسگاه ها و یا اداره های محیط زیست اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/ع

 

رسیدگی پرونده متخلف حیوان آزار در شهرستان رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۱:۱۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
چند سال است که علی رغم پیگیری ناشی از همجواری درمانگاه سگ و گربه با خانه مسکونی مان در وسط شهر هیچ قانون حقوق شهروندی وجود ندارد که بتوان از آن استفاده کرد و از طریق قانون اقدام نمود تا این کلینیک سگهای مریض و پانسیون نگهداری سگها را از همجواری دیوار به دیوار با خانه مسکونی جمع آوری شود و به مکانی بیرون شهر انتقال یابد.