مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت:ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در ۲۳ بقعه متبرکه استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام هاشمی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی در ۲۳ امامزاده ویژه برنامه‌های اربعین برگزار می‌شود، گفت: ویژه برنامه‌های این ایام با حضور روحانیون و علمای برجسته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هشت موکب به منظور ارائه خدمات به زائران در مسیر پیاده روی اربعین راه اندازی شده است، افزود:از مجموع این موکب‌ها دو مورد در استان و دو موکب در سیستان و بلوچستان برای خدمات رسانی به زائران پاکستانی برپا شده است.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه این مواکب هر روز پذیرای خیل عظیمی از زائران پاکستانی اربعین است، افزود: اعتباری بالغ بر 160 میلیون تومان از محل نیت واقفان استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود به بیش از 10 هزار زائر اربعین در بقاع متبرکه خدمات ارائه شود،گفت:تاکنون هفت کاروان پیاده از استان برای حضور در اربعین حرکت خود را از بقاع متبرکه آغاز کرده اند.

حجت‌الاسلام هاشمی همچنین از برگزاری طرح قدم‌های آسمانی به سوی امام مهربانی در استان خبر داد و افزود: در راستای این طرح به زائران کاروان پیاده که به سمت مشهد الرضا در حرکت هستند نیز خدمات رسانی می‌شود.
انتهای پیام/ب


پذیرایی از 10 هزار زائر اربعین در بقاع متبرکه استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار