چهارمین نمایشگاه صنایع کوچک با همکاری شرکت شهرک های صنعتی در محل نمایشگاههای بین المللی همدان آغاز به کار کرد.

افتتاح نمایشگاه صنایع کوچک در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول روابط عمومی نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 82 غرفه از سراسر استان محصولات خود را عرضه کرده اند.

آقای رحمانی افزود: محصولات شرکت کنندگان در زمینه صنایع غذایی، پوشاک، صنایع دستی ،کانی های غیر فلزی و مبلمان است.

وی خاطرنشان کرد : این نمایشگاه با هدف کمک به ارتقای جایگاه صنایع کوچک و متوسط برپا شده و از نهم تا دوازدهم آبان ماه به مدت چهار روز با حضور بیش از 85 مشارکت ‌کننده و در فضایی افزون بر پنج هزار متر مربع در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه نمایشگاه‌ بین‌المللی دایر است.

در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط، واحد‌هایی از حوزه‌ های گوناگون  آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

توجه به نقش اساسی صنعت در توسعه اقتصادی جوامع از رویکردهای اصلی این نمایشگاه عنوان شده و آمده است که برای رسیدن به صنعتی پویا و سودمند باید توجه ویژه ای به صنایع کوچک و متوسط داشت به گونه ای که با حمایت های لازم بتوان این صنایع را در تبدیل شدن به واحد های صنعتی بزرگ، مولد و بین المللی یاری کرد.

این نمایشگاه  از تاریخ 9 تا 12 آبان از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقمندان و صنعتگران در محل نمایشگاه بین ‌المللی همدان می باشد.

انتهای پیام/ش

نمایشگاه صنایع دستی کوچک در همدان آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.