تیم فوتبال امید صباي قم در اندیشه کسب نخستین پیروزی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور از تیم حفاری اهواز پذیرایی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  در فصلی که 12 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به دنبال کسب مقام قهرمانی هستند، تیم امید صبای قم چندان حال خوشی ندارد و با عملکردی غیر قابل انتظار و ضعیف در انتهای جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ایستاده است.

تیم فوتبال امید صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نتایج ضعیفی کسب کرده است، به طوری که با پنج باخت و دو تساوی تنها دو امتیاز دارد و سرمربی و مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبا به دلیل عملکرد این تیم از مسوولیت خود کنار رفته‌اند.

صبای قم بعد از باخت‌هایی که در هفت هفته قبلی رقابت‌های این فصل لیگ برتر مقابل تیم‌های البدر بندر کنگ‏، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، مس رفسنجان و خونه به خونه بابل متحمل شده و دو تساوی خانگی با تیم‌های نفت اهواز و صنعت نفت آبادان، اکنون فقط دو امتیاز دارد و در آخرین رتبه جدول 12 تیمی لیگ برتر جای گرفته است.

نماینده فوتبال قم در هفته هشتم این رقابت‌ها از ساعت 14:30 دقیقه روز شنبه 13 آبان ماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم یک دیدار خانگی برابر تیم حفاری اهواز برگزار می‌کند، تیمی که به تازگی به لیگ برتر آمده اما در جدول فقط یک پله بالاتر از صبا ایستاده و همانند صبای قم خطر سقوط را احساس می‌کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تا پایان هفته هفتم تیم خونه به خونه بابل بعد از کسب برتری قاطع پنج بر یک برابر امیدهای صبای قم با کسب 19 امتیاز در صدر ایستاده است و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این فصل محسوب می‌شود.

تیم‌های 13 امتیازی ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان بر حسب تفاضل گل در مکان‌های دوم و سوم هستند، فولاد خوزستان با کسب 11 امتیاز چهارم است و تیم‌های هشت امتیازی البدر بندر کنگ، صنعت‌نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز و نفت اهواز رتبه‌های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.

امیدهای ملوان بندر انزلی و مس کرمان با هفت امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های نهم و دهم ایستاده و تیم حفاری اهواز که امسال به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور صعود کرده با کسب 6 امتیاز رتبه یازدهم را در اختیار دارد و صبای قم دو امتیازی است.

انتهای پیام/ ت

میزبان صبای قم از حفاری اهواز در پی کسب نخستین پیروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار