معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: 84 درصد مطالبات شهروندان اردبیل توسط شهرداری اردبیل رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل افزود: درمهرماه بالغ بر یک هزار تماس دریافتی از شهروندان در مناطق چهارگانه شهرداری در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری داشتیم که به صورت میانگین به 84 درصد از مطالبات شهروندان اقدام شده است و نسبت به 14 درصد از مطالبات اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را در زمینه عمران و خدمات شهری به شهروندان ارائه می کند گفت: معاونت خدمات شهری علاوه بر رسیدگی به مشکلات شهری، به مشکلات شهروندان نیز از طریق تلفن گویای 137 پاسخگو است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل تصریح کرد: بیشترین مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به آسفالت ریزی، لکه گیری و جمع آوری نخاله های آسفالت می باشد و در بخش خدمات شهری بیشترین درخواست ها مربوط به جمع آوری خرده شیشه ها و جمع آوری زباله در سطح شهر است.

لازمی زارع بیشترین درخواست های شهروندان را در حوزه خدمات شهری عنوان کرد و گفت: از جمله امور انجام شده در بخش خدمات شهری شامل جمع آوری سگ های ولگرد، جمع آوری زباله، رفت و روب، اخطار به کارگران شهرداری به دلیل آتش زدن زباله ها، رفع سد معبر، معدوم کردن موش ها، نصب و جابجایی و شستشو و تعمیر سطل زباله ها، لایروبی و شست و شوی جوی آب، رسیدگی به خانه مخروبه، رسیدگی به ترکیدگی لوله های فضای سبز،برداشت ناودان ها، آبپاشی محل حفاری و موارد نظیر این امور است.

وی از جمله امور انجام شده در بخش عمران را آسفالت ریزی و لکه گیری معابر تسطیح و شن ریزی، رسیدگی به نشست زمین،تعمیر آبرو،جمع آوری مازاد جوب کشی ،ایجاد پیاده رو و نصب پل ماشین و موارد نظیر آنها عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

رسیدگی به مشکلات شهری از طریق تلفن گویای 137 در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.