آنالیزور جدید باشگاه استقلال تهران گفت: در کشور‌های زیادی مربیگری کرده ام، اما میزان علاقه تماشاگران ایرانی بی نظیر است.

شفر: حمایت تماشاگران ایرانی از تیم هایشان بی نظیر است/ درباره رحمتی و حسینی صحبت نمی کنمساشا اولیور شفر، آنالیزور باشگاه استقلال تهران که همراه پدرش وینفرد شفر به ایران آمده است، پس از پیروزی آبی ها مقابل نفت در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که بازیکنان استقلال به هماهنگی نسبی دست یافته اند و اکنون آنها یک تیم واقعی هستند. بازیکنان در دیدار با نفت خوب بازی کردند و از حالا به بعد می توانیم گام های بیشتری را رو به جلو برداریم.

او افزود: در کشورهای زیادی مربیگری کرده ام اما میزان علاقه و طرفداری تماشاگران ایرانی بی نظیر است و امیدوارم بتوانیم پاسخ لطف و محبت های آنها را بدهیم.

شفر در خصوص شکست استقلال در دربی 85 هم گفت: خوب بازی کردیم و به بازیکنان تیم افتخار می کنم. در دربی فوق العاده بازی کردیم اما متاسفانه شکست خوردیم که ناراحت کننده است. میزان علاقه و طرفداری تماشاگران ایرانی بی نظیر و حمایت آنها مرا حیرت زده کرده است.

آنالیزور باشگاه استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان، حسین حسینی و رحمتی بیان کرد: در خصوص هیچ بازیکنی صحبت نمی کنم اما تیم خوب بازی کرد و می تواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/

اظهارات پسر شفر درباره استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار