حضور هفت بازیکن استقلال در لیست کی روش نشان از این دارد که سرمربی تیم ملی به بازیکنان شفر بیشتر اعتماد دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال توسط کارلوس کی روش اعلام شد که در این میان نام ۷ بازیکن استقلال به چشم می‌خورد.

بازیکنانی که شاید برخی از آن‌ها در زمان حضور منصوریان به عنوان سرمربی استقلال تا به حال حتی نامشان در لیست کی روش قرار نگرفته بود، اما این آبی پوشان با حضور شفر راه تازه‌ای را در دوران فوتبالی خود تجربه می‌کنند.

اسامی اعلام شده از سوی کی روش نشان از این داشت که نام ۷ استقلالی در لیست قرار دارد و این آمار با توجه به وضعیتی که استقلالی‌ها در ۲ سال اخیر داشتند  باور نکردنی است، چرا که پیش از این زمانی که منصوریان هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت، تیم ملی تنها حضور ۲ یا ۳ بازیکن استقلالی را به خود می‌دید نه ۷ بازیکن!

علاقه کی روش به شفر یا  نارضایتی از منصوریان

 

کی روش با حضور شفر سرمربی آلمانی دست به اقدام عجیبی زد و ۷ بازیکن استقلال را به تیمش دعوت کرد. در حالی که کی روش کمتر در زمان منصوریان این کار را انجام داده بود. شایدکی روش اعتماد چندان زیادی به تیم منصوریان نداشت.

از طرفی کی روش در میان اسامی دعوت شده از تیم استقلال،۴ مدافع آبی پوش را دعوت کرده تا به نوعی نشان دهد که از خط دفاعی استقلال رضایت دارد. وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی و میلاد زکی پور چهار بازیکنی هستند که در این هفته‌ها به عنوان نفرات اصلی خط دفاعی استقلال به میدان رفته و نمایش پرفراز و نشیبی از خود به نمایش گذاشتند. به این ترتیب  می‌توان این گونه برداشت کرد که سرمربی تیم ملی از عملکرد خط دفاع استقلال رضایت دارد.

حسین حسینی، روزبه چشمی، مجید حسینی، زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، هفت بازیکنی هستند که این شانس را داشتند که به تیم ملی دعوت شوند. بازیکنانی که اکنون زیر نظر شفر در استقلال کار می‌کنند و بدون شک انتخاب‌ آنها توسط کی روش هم تا  حدودی به نام سرمربی بی تاثیر نبوده است.

علاقه کی روش به شفر یا  نارضایتی از منصوریان

کی روش به دلیل حضور منصوریان، بازیکنان استقلال را به تیم ملی دعوت نمی‌کرده یا اینکه آن‌ها در زمان منصوریان از آمادگی بالایی برخوردار نبوده اند و همین امر باعث شده که کی روش قید حضور استقلالی‌ها در تیمش بزند و اکنون که آبی پوشان با حضور شفر در وضعیت خوبی قرار دارند از آن‌ها دعوت کند. احتمالا کی روش آن طور که باید در زمان حضور منصوریان نه خط دفاعی  و نه خط حمله این مربی را قبول نداشت است، که اکنون از هر ۵ یا ۶ دفاع استقلال حداقال ۴ آبی پوش به تیم ملی دعوت شده اند.

حضور برخی از آبی پوشان در تیم ملی برای اولین بار است و بازیکنان استقلال هم از این روند خوشحال به نظر می‌رسند و در نهایت با وجود دعوتشان باید دید در نهایت کدام یک از آن‌ها موفق می‌شوند که نظر مثبت کی روش را در ادامه راه کسب کنند. چرا که شانس یک بار در خانه هر فرد را می‌زند و اکنون بازیکنان استقلال هم باید تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرند تا در اردو‌های بعدی نیز شانس حضور در تیم ملی را داشته باشند.

انتهای پیام/

آبی پوشان دعوت شده به تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
کیروش عالی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۴۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
امیدوارم استقلال ب اون جای که حقشه برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
استقلال با تمرین های شفر به روزهای خوب برمیگرده و بازیکنای بیشتری رو به خدمت تیم ملی میفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
منصوریان بازیکن خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
فکری
۱۹:۳۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
این کی روش خوب سال گذشته که استقلال هم دوم جدول بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
پس چرا از تیم منصوریان که بالاتر بود دعوت نمیکرد؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
واقعا شفر مخصوصا بازی دیروز گل کاشتن بغیر از برد یه بازی خیلی جالب کردن . دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
منصوریان یک بازیکن محبوب فوتبال قدیمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
تیم من فقط یه استقلالی
آخرین اخبار