پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان؛

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود در هفته گذشته

در این گزارش به معرفی پر‌فروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی طی هفته گذشته می‌پردازیم.

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود در هفته گذشته ( 11 آبان 1396 )به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به 2 نوامبر 2017 ( 11 آبان 1396 ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری (13 اکتبر 2017)

 رتبه پنجم: فیلم « بلید رانر 2049 » / فروش : 4.1 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «دنیس ولنیو» و در ژانر معمایی ساخته شده است و در چهارمین هفته اکران توانست مبلغ 4.1 میلیون دلار ( 16 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 81 میلیون دلار ( 330 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «هریسون فورد» و «رایان گاسلینگ» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 150 میلیون دلار است

 

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری (13 اکتبر 2017)

 رتبه چهارم: فیلم «روز مرگ مبارک» / فروش : 5 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «دنیس ولنیو» ساخته شده است و در سومین هفته اکران توانست مبلغ 5 میلیون دلار ( 20 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 48 میلیون دلار ( 195 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «جسیکا روث» و «بابی مودین» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 4.8 میلیون دلار است.

 

 

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (15 اکتبر 2017)

  رتبه سوم: فیلم « طوفان » / فروش : 5.9 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «دین دولین» و در ژانر اکشن ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 5.9 میلیون دلار ( 24 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 23 میلیون دلار ( 92 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «جرارد بالچر» و «جیم استورجس» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 120 میلیون دلار است.

 

 

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (15 اکتبر 2017)

 رتبه دوم: فیلم « هالووین ساختگی » / فروش : 10 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «تایلر پری» در ژانر کمدی-وحشتناک ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 10 میلیون دلار ( 40 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 35 میلیون دلار ( 140 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «تایلر پری» و «کیسی دیویس» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 25 میلیون دلار است. نکته قابل ذکر درباره هالووین ساختگی این است که علارغم نمره بسیار پایینی که منتقدان به آن داده اند اما این فیلم در هفته گذشته در بین  پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته قرار گرفت. نمره منتقدان به این فیلم 17 از 100 بوده است.

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود در هفته گذشته ( 11 آبان 1396 )

  رتبه اول: فیلم « جیگسا » / فروش : 16 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «مایکل اسپیرگ» و در ژانر وحشت ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 16 میلیون دلار ( 64 میلیارد تومان ) فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم «مت پسمور» و «توبین بل» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 10 میلیون دلار است.

   

 

انتهای پیام/

آمار پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی ( 11 آبان 1396 )

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار