رزمایش پدافند غیر عامل صنایع بندرعباس با مشارکت واحدهای صنعتی مستقر در غرب بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سید عبدالمحمد سجادی مدیر کل پدافند غیرعامل هرمزگان گفت: رزمایش پدافند غیر عامل صنایع بندرعباس با مشارکت واحدهای صنعتی مستقر در غرب بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش به منظور افزایش آمادگی و شناسایی نقاط ضعف و قوت و برای مقابله با بحران های منطقه ای و فرامنطقه ای براساس برنامه از پیش تعیین شده اجرا شد.

مدیر کل پدافند غیرعامل هرمزگان گفت: پالایشگاه نفت بندرعباس، شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس،صنایع فولاد، آلمومینیوم المهدی، شرکت توزیع برق و و آتش نشانی در این رزمایش شرکت داشتند.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور در این رزمایش گفت: پدافند غیرعامل حصول اطمینان از مصنویت و آمادگی کشور است.

سردار غلامعلی حیدری گفت: یکی از راهبردهای پدافند غیرعامل رصد دائم تهدیدات است.

وی افزود: حفاظت از زیر ساخت های حیاتی در مواقع حساس و بحران و استمرار خدامت ضروری از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در هراستان 12 کارگروه دارد افزود:آموزش و فرهنگ سازی و همکاری تمام دستگاه ها برای آمادگی شرایط بحرانی ضروری است.

مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس نیز با اشاره به احتمال بروز حوادث و آتش سوزی در پالایشگاه ها افزود: اجرای این رزمایش به تقویت نیروهای عملیاتی پالایشگاه در مواقع حساس کمک می کند.

هاشم نامور گفت: با تفاهم نامه ای که بین صنایع غرب بندرعباس امضا شده است، این صنایع در مواقع بحرانی برای پشتیبانی و حمایت از یکدیگر بسیج می شوند.

انتهای پیام/ف

رزمایش پدافند غیر عامل و مدیریت بحران صنایع هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.