تخریب ساخت وساز‌های غیر مجاز و رفع تداخلات زمین‌های کشاورزی امروز در شهر ساری و سوادکوه شمالی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزین فرهادی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری از تخریب ۱۵ مورد حکم قلع و قمع بنای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز شامل دیوارکشی دور زمین‌های زراعی، احداث سکوی بتنی و تفکیک و دیوارکشی در زمین‌های زراعی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع در روستا‌های لنگر، کیاکلا، ولویه علیا، تلمادره و تلمادره رودبار بود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: این احکام در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و در قالب احکام تبصره ۲ ماده ۱۰ اجرا شد.

فرهادی درخصوص ساخت و ساز غیرمجاز به صاحبان اراضی و زمین‌های کشاورزی تاکید کرد: قبل از هرگونه ساخت و ساز به اداره امور اراضی این شهرستان مراجعه و در صورت وجود شرایط قانونی و اخذ مجوزات قانونی در این زمینه اقدام کنند.

رفع تداخلات ۱۳۰ هکتار از اراضی سوادکوه شمالی

قاسم حکمت‌شعار مدیرجهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی از رفع تداخلات ۱۳۰ هکتار از اراضی این شهرستان در آبان ماه امسال خبر داد.

وی گفت: در آبان ماه امسال ۱۳۰ هکتار از اراضی شهرستان سوادکوه شمالی رفع تداخل انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: با بررسی نقشه‌جات تجمیعی در روستا‌های ایوک، کلیج خیل و فرامرز‌کلا به نفع اشخاص رفع تداخل صورت گرفت.

حکمت‌شعار گفت: موارد پس از تصویب در این کمیته برای تایید نهایی به دبیر‌خانه کمیسیون رفع تداخلات استان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/آ

قلع و قمع ساخت وساز‌های غیر مجاز در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.