مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزدگفت: در آینده نزدیک بخش زیادی از پروژه های بافق با اعتباری بالغ بر 50میلیارد ریال انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن صادقیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با بیان اینکه طی بازدید های صورت گرفته چند پروژه در این شهرستان برآورد های آماده آنها نهایی شده است گفت: در آینده نزدیک بخش زیادی از پروژه های بافق به مناقصه گذاشته می شود و مراحل انتخاب پیمانکار جهت انجام چندین پروژه با اعتباری بالغ بر 50میلیارد ریال انجام می شود.

 صادقیان در حاشیه بازدید از راه های روستایی و جاده ای بافق از ساخت سوله نمک در این شهرستان و منطقه کوشک خبر داد و گفت:با این اقدام در زمستان مشکلی نخواهیم داشت.

وی به تشریح مصرف این هزینه در حوزه راهداری این شهرستان پرداخت و بیان کرد:در حوزه راهداری، بخشی از این اعتبار در خصوص محور های یزد به سمت بافق،بافق به بهاباد،کوشک به شیطور و بافق به زرند هزینه می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد افزود:بخشی از راه های روستایی در زمینه های روکش،لکه گیری و مرمت با اعتباری بالغ بر 50میلیارد ریال مراحل انتخاب پیمانکار و مناقصه آن بزودی انجام می شود.

گفتنی است: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد دراین شهرستان ضمن بازدید از راه های بافق به سمت بهاباد،کوشک به سمت شیطور و یزد به سمت بافق از مرمت و بهسازی بخشی از راه های این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ ی

تکمیل پروژه های بافق درآینده نزدیک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.