سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان ما به دلیل نداشتن زمان مناسب برای استراحت توان کافی نداشتند.

درخشان: این پیروزی را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم / بازیکنان ما توان دویدن نداشتندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درخشان پس از بازى مقابل استقلال گفت :بازی خیلی خوبی بود و به تیم استقلال تبریک می گویم .تيم استقلال از ما بهتر بود و ما با توجه به اينكه از ٢ روز گذشته مشکلاتی داشتیم ،احساس می کردیم که بازیکنان از دقیقه ٦٥به بعد، توان راه رفتن ندارند. بازیکن وقتی جای استراحت مناسب ندارد و شب بازی به منزل می رود، نمی تواند استراحت کامل داشته باشد. به همین دلیل بازیکنان ما پس از دقیقه ٦٥ يا ٧٠توان دویدن و آگاهی ذهنی نداشتند.

او ادامه داد :ما اردویی در این 2 روز نداشتیم و از بازیکنان خواهش کردیم تا قبل از بازی در مجموعه نفت حاضر شوند و به استقبال بازی برویم. شب قبل از بازی نیز جلسه ای داشتیم. كه تا ١٠ شب طول كشيد .در نهایت تیم من برای بازگشت نتیجه شاداب نبود. فکر می کنم با وجود توان کم، فرصت های مناسبی برای گلزنی داشتیم. كه به گل برسيم اما استفاده نكرديم .به طور حتم اگر گل به خودى نداشتيم بازى طور ديگرى رقم مى خورد

 درخشان افزود :به بازیکنانم برای تلاشی که انجام دادند تبریک می گویم. همچنين به استقلال نیز این برد را تبریک می گویم.

او افزود: در فوتبال پست هاى حياتى گوناگونى وجود دارد و زمانى كه فرصتى خلق مى شود و گل صورت نمى گيرد داستان بازى تغيير مى كند دومین موضوع، خلق موقعیت است. سومین موضوع تمرکز بالا در خط دفاعی است. امروز اشتباهات زیادی در چند پست داشتیم. من اگر حضور داشتم، در خط هافبک بازی می کردم.

درخشان درباره حذف تيم نفت از آسيا گفت: تا به امروز حذف نشدیم و امیدوارم حذف نشویم. بايد بگويم به هيچ عنوان از تیم برای حضور در آسیا راضی نیستم و با آسیا فاصله داریم. اگر قرار است با اين شرايط به آسيا برويم پنهان بهتر كه اين كار را انجام ندهيم.

 او تصريح كرد: باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم تا تیم با اقتدار در آسیا شرکت کند. با این تیم تنها خودمان را گول می زنیم و نباید این کار انجام شود. تیم های آسیایی قدرتمند شدند و ما ٢٥ سال است که قهرمان نشدیم. بهترین تیم های ما استقلال و پرسپولیس هستند اما آنها هم نتیجه نگرفتند. باید تلاش کنیم و کیفیت خود را افزایش دهیم چرا كدفاصله فوتبال ما با فوتبال باشگاهی آسیا زیاد شده است. شاید در تیم ملی موفق باشیم اما فاصله باشگاه ها زیاد شده است.

 او درباره تقويت تيم گفت: من نباید در جیب خودم دست کنم و برای تیم خرید کنم. باشگاه باید به این موضوع توجه کند و اگر توجه نکند، تیم از بین مى رود .یکی از فاکتورهای یک تیم این است که مدیریت باید برای تیم، بازیکن جذب کند. اگر این کار اتفاق نیفتد، ما خودمان را تسلیم کردیم. موفقیت فاکتورهای زیادی را می خواهد و اگر همه فاکتورها را داشته باشیم، باز هم نمی شود موفق شد.

انتهای پیام/

اظهارات حمید درخشان پس از بازی مقابل استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار