سیزدهمین سوگواره عاشورایی کانون فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعیدرضا کامرانی معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: سوگواره عاشورایی فارس، امسال به سیزدهمین منزل خود رسیده است و «دوباره پیامبر» عنوان این محفل عاشورایی است که با حضور محمدرضا سنگری، شاعر، نویسنده و عاشوراپژوه، اعضای کانون و مربیان مراکز فرهنگی هنری سراسر استان و جمعی از مشتاقان و ارادتمندان به فرهنگ پربار عاشورا برگزار می‌شود.

وی افزود: این سوگواره در بخش‌های معرفی شخصیت، نشریه دیواری، تحقیق و پژوهش، قصه گویی، شعر، داستان، متن ادبی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، نمایش عروسکی و پویانمایی برگزار می‌شود.

کامرانی ادامه داد: پس از داوری اولیه آثار، ۲۷۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که ۱۹۱ عضو کانون و ۷۹ مربی با ۳۷ اثر فرهنگی، ۱۰۹ اثر هنری و ۷۴ اثر ادبی را شامل شده و این آثار در حاشیه سوگواره عاشورایی درمرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس نمایش داده می‌شود.

سیزدهمین سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، پنجشنبه ۱۱ آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

سیزدهمین سوگواره عاشورایی در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار