صداوسیمای مرکز قزوین برای نسل جوان برنامه‌های ویژه‌ای تهیه، تولید و پخش می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، با توجه به نیاز نسل جوان به برنامه‌های ویژه‌ی رسانه‌ای این مرکز در حوزه‌های سیما و صدا برنامه‌های اختصاصی متفاوتی را برای این نسل در نظر گرفته است.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین در برنامه‌ی «تیک تاک» با رویکردی متمایز به مسائل حوزه‌ی جوانان می‌پردازد که مهمترین مسائل و نیاز‌های نسل جوان مثل ازدواج، اشتغال، ادامه تحصیل و نیاز‌های اجتماعی جوانان دراین برنامه مطرح می‌شود.

اکبری افزود: برنامه‌های رادیویی «پاتوق» و «مستقیم آینده» هم در حوزه‌های مختلف به نیاز‌ها و مسائل نسل جوان می‌پردازند که آموزش مهارت‌های زندگی، تعاملات سازنده در جامعه، توانمندسازی نسل جوان، پرورش استعداد‌های برتر، ارتقای سطح دانش و بینش نسل جوان از جمله مهمترین مؤلفه‌ی مطرح شده در این برنامه هاست.

وی گفت: برنامه‌ی «تیک تاک» به تهیه کنندگی اسد سرکانی روز‌های سه شنبه ساعت ۱۸ از سیمای مرکز قزوین پخش و روز‌های پنجشنبه در همان ساعت بازپخش می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین افزود: برنامه‌ی رادیویی پاتوق به تهیه کنندگی احسان هنرمند نیا روز‌های زوج از ساعت ۱۶ از رادیو قزوین پخش می‌شود و برنامه‌ی «مستقیم آینده» هم به تهیه کنندگی خانم معصومه صادقی روز‌های زوج از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد پخش و ۱۵ و ۳۵ دقیقه بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی در مرکز قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار