به مناسبت روز 13 آبان و گرامیداشت شهدای دانش آموز و شهید مدافع حرم علی سیفی مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین اویاما شمالغرب کشور برای اولین بار در نمین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به مناسبت سیزده آبان و شهدای دانش آموز و شهید مدافع حرم علی سیفی مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین اویاما شمالغرب کشور برای اولین بار در نمین برگزار می شود.

رئیس هیات کاراته شهرستان نمین گفت: این مسابقات برای اولین بار با پی گیری ها و مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین و سپاه ناحیه مقاومت بسیج نمین و نماینده سبک کیوکوشین اویاما استان اردبیل در شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

فردین قربانی افزود: مسابقات با حضور 400 ورزشکار از 8 استان کشور با حضور تیم های تهران، ارومیه، تبریز، زنجان، اراک، گیلان، قزوین و اردبیل و همچنین سه تیم از شهرستان نمین شامل تیم های شهدای آبی بیگلو، 18 دی نیارق و شهدای نمین به مربیگری مهدی اکبری روز جمعه 12 آبان ماه در سالن حجاب نمین برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با حضور چند ورزشکار از تیم ملی سطح مسابقات بسیار خوب پیش بینی شده است و تیم کاراته شهرستان نمین نیز با آمادگی کاملی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
رئیس هیات کاراته شهرستان نمین اظهار داشت: این شهرستان دارای استعداد زیاد در ورزش کاراته است و هدف از برگزاری این مسابقات به نمایش گذاشتن قدرت و اتحاد ورزشکاران کاراته شهرستان نمین و بخش های تابعه و شناساندن جاذبه های گردشگری فرهنگی و اقتصادی شهرستان به سایر استانهای شرکت کننده در این مسابقات است.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین اویاما شمالغرب کشور ساعت 9 صبح روز جمعه 12 آبان ماه و با حضور مسئولین استانی و شهرستان در سالن حجاب نمین برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

شرکت 400 ورزشکار در مسابقات قهرمانی کاراته در نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.