با سرعت عمل پلیس شهرستان سرخس جوانی ۲۰ ساله که با اسلحه شکاری اقدام به قدرت نمایی و ایراد صدمه به یکی از شهروندان کرده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ احمد علی دماوندی فرمانده انتظامی شهرستان سرخس گفت: ساعت  ۱۹:۵۰ روز گذشته در پی گزارش تیر اندازی در یکی از خیابان‌های سطح شهر سرخس بلافاصله ماموران وارد عمل شدند.


وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد راننده جوان یک دستگاه خودرو پراید پس از توقف مقابل یک کارواش اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری به سمت کارواش کرده که در این حادثه خانمی جوان در حال خرید از مغازه میوه فروشی بوده است از ناحیه سر مصدوم که بلافاصله توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سرخس تصریح کرد: پس از بررسی صحنه و تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد فرد ضارب به دلیل اختلافات شخصی با مالک کارواش برای تسویه حساب مبادرت به تیراندازی کرده است که متاسفانه یکی از ساچمه‌ها به یکی از شهروندان اصابت کرده است.

سرهنگ دماوندی تصریح کرد: مأموران با اجرای طرح مهار متهم را شناسایی که این فرد با مشاهده مأموران پلیس متواری و با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به کشف یک قبضه سلاح سرد و پوکه سلاح مورد نظر از خودروی متهم خاطرنشان کرد: ضارب ۲۰ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان وقوع حادثه در مخفیگاهش دستگیر و تحقیقات تکمیلی جهت روشن شدن انگیزه اصلی این عمل مجرمانه ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.