رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود تا تکلیف چند تیم برای صعود به مرحله حذفی و حذف قطعی چند تیم مشخص شود.

گروه پنجم

سویا - اسپارتاک

لیورپول - ماریبور

///ویژه خانم خزاعلی - 8 صبح چهارشنبه ///پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا

بازی های گروه پنجم رقابت های لیگ قهرمانان بسیار حساس پیگیری می شود در نخستین دیدار امروز تیم سویا در یک دیدار حساس میزبان اسپارتاک است. بازی قبلی دو تیم با نتیجه 5 - 1 به سود اسپارتاک به پایان رسید تا نماینده روسیه 5 امتیازه شود و به رتبه دوم جدول برسد. تیم سویا هم 4 امتیازه است و بازی امشب برای دو تیم اهمیت زیادی دارد زیرا برنده این بازی شانس زیادی برای صعود مستقیم به مرحله حذفی دارد.

دومین دیدار امشب هم میان تیم های لیورپول و ماریبور است لیورپولی ها امشب بازی نسبتا اسانی مقابل ماریبور قعر جدولی دارند و در صورتی که بتوانند در بازی امشب به برتری برسند از دو بازی باقی مانده خود تنها به یک پیروزی برای صعود احتیاج دارند.

گروه ششم

ناپولی - منچستر سیتی

شاختار - فاینورد

///ویژه خانم خزاعلی - 8 صبح چهارشنبه ///پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا

رقابت های گروه ششم هم بسیار حساس پیگیری می شود. تیم ناپولی که این روز ها صدرنشین رقابت های سری آ ایتالیاست تا به این جای کار در اروپا عملکرد خوبی نداشته است و با 3 امتیاز تیم سوم جدول است. ان ها بازی گذشته خود را مقابل صدرنشین لیگ جزیره واگذار کرده اند و اگر نتوانند در بازی امشب به برتری برسند کار مشکلی برای صعود خواهند داشت. در طرف مقابل شاگردان پپ در صورتی که به روند خوب خود ادامه دهند و به برتری برسند می توانند به مرحله حذفی صعودی زود هنگام داشته باشند.

تیم شاختار هم این روز ها با 6 امتیاز تیم دوم دوم گروه است آن ها امسال عملکرد بسیار خوبی داشته اند و در صورت برد مقابل فاینورد قعر نشین 9 امتیازه می شوند و در جمع دو تیم برتر باقی می مانند آن ها در صورت برد در بازی امشب تنها به 3 امتیاز برای ثعود نیاز دارند.

گروه هفتم

بشیکتاش - موناکو

پورتو - لایپزیش

///ویژه خانم خزاعلی - 8 صبح چهارشنبه ///پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا

یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی های امشب میان دو تیم بشیکتاش و موناکو است. نماینده ترکیه در این دوره از رقابت های شگفتی ساز شده است و در هر 3 بازی گذشته خود به پیروزی رسیده است. آن ها در صورتی که بازی امشب خود را همانند بازی گذشته به برتری برسند می توانند صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کنند. در طرف مقابل موناکو که در دوره گذشته این رقابت ها به مرحله نیمه نهایی رسید تاکنون به بردی دست نیافته است و در صورتی که امشب شکست بخورد دیگر شانس چندانی برای صعود به مرحله حذفی نخواهد داشت.

دیگر دیدار این گروه هم بسیار حساس دنبال می شود و تیم های دوم و سوم گروه به مصاف یکدیگر می روند. لایپزیش با 4 امتیاز تیم دوم جدول است و تیم پورتو هم با 3 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. برنده دیدار امشب می تواند با ایجاد یک حاشیه امن برای خود شانس صعود به مرحله بعدی را فراهم کند.

گروه چهارم

دورتموند - آپوئل نیکوزیا

تاتنهام - رئال مادرید

///ویژه خانم خزاعلی - 8 صبح چهارشنبه ///پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال دورتمند امشب اخرین شانس خود برای صعود به مرحله بعد می سنجد آن ها که فصل گذشته توانستند تا جمع 8 تیم برتر بالا بروند در این فصل به برتری نرسیده اند و با 1 امتیاز تیم سوم گروه هستند. البته حریف آن ها یعنی نماینده قبرس هم 1 امتیازی است و دو تیم شانس ان را دارند تا با برد در بازی امشب شانس صعود خود را زنده نگه دارند.

دومین دیدار و حساس ترین بازی امشب میان تیم بحران زده رئال مادرید و تاتنهام است. بازی گذشته دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید و دو تیم 7 امتیازی هستند برنده بازی امشب شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی دارند.

انتهای پیام /

پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار