نوروزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزیر دادگستری در جلسه کمیسیون حقوقی به سوالات نمایندگان پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون حقوقی از حضور وزیر دادگستری در کمیسیون متبوع خود برای پاسخ به سوال چند تن از نمایندگان خبر داد.

وزیر دادگستری در جلسه کمیسیون حقوقی به سوالات نمایندگان پاسخ دادحسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: علیرضا آوایی رئیس دادگستری برای پاسخ به سوال چند تن از نمایندگان در کمیسیون حضور یافت.

نوروزی ادامه داد: سوال یکی از نمایندگان درباره شکل‌گیری کانون مشاوره‌های قضایی در دادگاه‌های خانواده بود که علی رغم آ‌نکه طبق قانون سال 91  این کانون‌ها باید در دادگاه‌های خانواده شکل بگیرد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: پاسخ وزیر دادگستری به این سوال آن بود که مشکل بودجه تاکنون منجر به این شده که این کانون‌ها در دادگاه‌های خانواده شکل نگیرد که در بودجه 97 به دنبال آن هستیم که این مسئله را لحاظ کنیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با اشاره به اینکه سوال یکی دیگر از نمایندگان درباره برخی از زندانی‌های امنیتی بود، گفت: یکی از نمایندگان مطرح کرد که چرا این افراد در زندان هستند و قرار بر این شد که وزیر تحقیقات بیشتری در این زمینه داشته باشد و نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

نوروزی با اشاره به اینکه حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار یکی دیگر از کسانی بود که از وزیر دادگستری سوالی را پرسید، خاطرنشان کرد: سوال این نماینده درباره یک درگیری در روستایی کردنشین در سبزوار بود که یک ماه فرصت داده شد تا اطلاعات لازم در این باره به وزیر دادگستری واصل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار