میرزاده در تشریح جلسه کمیسیون آموزش مطرح کرد

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور مدیران سابق بانک سرمایه

سخنگوی کمیسیون آموزش از بررسی ضمانت‌های بانکی، تهاترها و تسهیلات در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور مدیران سابق بانک سرمایه خبر داد.

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور مدیران سابق بانک سرمایهمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز صبح این کمیسیون گفت: ادامه گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسانی از دیوان محاسبات که با هیئت تحقیق و تفحص درباره این گزارش همکاری‌هایی داشتند در این جلسه حضور یافته و به این سوالات و ابهامات پاسخ دادند.

میرزاده با بیان اینکه ضمانت‌های بانکی، تسهیلات داده شده، تهاترها و... که دارای ابهام بود هم با حضور مدیران و مسئولان سابق بانک سرمایه بررسی شد، افزود: مسئولان سابق بانک سرمایه گزارش و توضیحات لازم را ارائه کردند که ادامه آن به جلسه بعد موکول شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به اظهارات برخی نمایندگان در رسانه‌ها درباره این تحقیق و تفحص بیان کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس تا زمانی که گزارش تحقیق و تفحص در صحن علنی قرائت نشود نباید درباره آن با رسانه‌ها صحبت کرد و موارد آن را افشا کرد.

نماینده مردم گرمی تأکید کرد: نمایندگان مصاحبه کننده درباره برخی موارد این گزارش صرفا نقطه نظرات خود را مطرح کرده‌اند و هنوز بررسی این گزارش در صحن کمیسیون آموزش به اتمام نرسیده و درباره آن رأی‌گیری نشده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درمورد فرار بدهکار بزرگ بانکی در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان در این جلسه مسائلی مطرح شد، بیان کرد: ‌در این مورد هیچ صحبتی در نشست امروز صبح بیان نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار