مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از اعزام 150 دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی اربعین به عراق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت : با توجه به مصوبه شورای شهر مشهد مقرر شد تا سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در عراق نیز امسال انجام شود و330 نفر از همکاران اتوبوسران، فنی و انتظامات سازمان با150دستگاه اتوبوس به عراق اعزام شدند .


وی افزود : با تاکید شورای اسلامی و شهردار مشهد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که سرویس‌دهی در خطوط شهری در مشهد دچار اختلال نشود.


نیشابوری گفت : طبق استانداردها بین 10 تا 15 درصد ظرفیت کل ناوگان به منظور انجام سرویس‌های تعمیر از خط خارج می‌شوند ، لذا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا این اتوبوس‌ها در ساعات خارج سرویس تعمیر دوره‌ای شود.در حال حاضر 7 و نیم درصد از کل ناوگان اتوبوسرانی مشهد به کشور عراق اعزام شده‌اند.


وی با بیان اینکه در حوزه خدمت‌رسانی حمل و نقل اربعین کلانشهرهای دیگر مشارکت دارند، افزود: در حال حاضر سازمان اتوبوسرانی مشهد، تهران و کرج در عراق به زائران اربعین سرویس‎دهی می‌کنند.


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه در دهه پایانی ماه صفر میزبان زائران پیاده در مشهد هستیم برنامه ریزی شده است که پایان ماموریت اتوبوسرانان مشهد 5 روز زودتر از سایر شهرها اعلام شود تا بتوانیم سرویس‌دهی مطلوب را در مشهد انجام دهیم.


انتهای پیام// ف.م

 


150 دستگاه اتوبوس‌از مشهد برای سرویس‌دهی اربعین به عراق اعزام می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.