رئیس جمهور قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان «سازمان تروریستی» توسط ایالات متحده آمریکا را برای اجرا ابلاغ کرد.

روحانی قانون اقدام متقابل در برابر «تروریست» خواندن سپاه توسط آمریکا را ابلاغ کردبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «سازمان تروریستی» توسط ایالات متحده آمریکا را برای اجرا، ابلاغ کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، این قانون را که در جلسه علنی سوم اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی تصویب و یک روز بعد نیز به تایید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین به شورای عالی امنیت ملی و سازمان برنامه و بودجه کشور، ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید گراوند
۰۸:۱۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئيس جمهور موظف است مصوبات مجلس يا نتيجه همه پرسي را پس از طي مراحل قانوني و ابلاغ به وي ، امضا كند و براي اجرا در اختيار مسئولان بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید یه موشک به سمت کاخ سفید امریکا پرتاپ کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
شما لطف کن قانون مبارزه با گرانفروشی رو اعلام کن قطعا سپاه ومردم راضی ترخواهندبود
Iran (Islamic Republic of)
سعید گراوند
۲۱:۲۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
من به دولت و حکومت کاملا اعتماد دارم و تنها یک پیام برای مردم دارم متحد باشیم و با اعتماد به وعده خداوند و دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دشمنانمون آماده باشیم دشمنان ما شکست میخورند چون ما ملتی نیستیم که در برابر دشمن زانو بزنیم .و در گزشته امتحان خودمون رو پس دادیم و با دست خالی یک جنگ جهانی رو به پیش بردیم و دشمنانمون رو مجبور به پذيرش خاسته هامون کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
این چه مملکت اداره کردنه یک ماه ازسال گذشت نزدیک یک سال بازار ودلالان راگذاشتی به حال خودشان خجالت آوراست مردم دیگر توان خریدشان صفر شده
Germany
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
این قانون چی بوده؟؟؟
آخرین اخبار