همراه اول از ایجاد کانال‌های ارتباطی گسترده برای بهبود ارتباط موبایلی زائران اربعین خبر داد.

ارائه وای‌فای رایگان به زائران اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛بنابر اعلام همراه اول، با نزدیک‌شدن اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه ۲G، ۳G، ۴G خود را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه‌های مرزی، به بیش از دو برابر افزایش داده و تدابیر ویژه‌ای را برای این مراسم در نظر دارد.

همراه اول برای ارائه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی، در پایانه‌های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن‌های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته به بیش از دو برابر افزایش داده و نیز قرار است در این پایانه‌ها، کارشناسان، زائران را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

همچنین در چهار پایانه مذکور، به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائران پیاده‌روی اربعین حسینی، وای‌فای رایگان همراه اول ارائه می‌شود استفاده از وای‌فای همراه اول با نام تجاری «وای‌فای اول»، از تاریخ ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته برای مشترکان همراه اول در چهار نقطه مرزی ایران رایگان است.

همراه اول اعلام کرد: قبل و بعد از تاریخ گفته شده، مشترکانی که در این نقاط از «وای‌فای اول» استفاده می‌کنند، چنانچه بسته اینترنت آنها دارای حجم رایگان وای‌فای اول باشد (بسته‌های ماهانه۱+۱، ۲+۲ و ۴+۴)، از حجم وای فای آنها و اگر بسته اینترنت آنها هدیه وای‌فای نداشته باشد، از حجم بسته آنها کسر می‌شود. همچنین مشترکانی که بسته اینترنت فعال ندارند، در صورت استفاده از وای‌فای اول در این نقاط (قبل و بعد از تاریخ مورد اشاره)، تعرفه آزاد برای آنها محاسبه می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود، مشترکان قبل از استفاده در تاریخ‌های غیررایگان، یک بسته اینترنت فعال کنند.

همراه اول به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری اپراتورهای عراقی سرویس رومینگ بین‌الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه با تعرفه ویژه آماده کرده است.

بنابر اعلام همراه اول، روشن کردن گوشی تلفن‌همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.

انتهای پیام/ د

وای فای رایگان در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.