الکس نوری سرمربی سابق وردربرمن از دید هواداران این تیم مقصر اصلی نتایج بد این باشگاه در رقابت‌های بوندس لیگا نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الکس نوری سرمربی ایرانی سابق تیم فوتبال وردربرمن آلمان صبح روز گذشته سرانجام پس از مدت ها کسب نتایج ضعیف از سمت خود اخراج شد.

این اتفاق در حالی برای این سرمربی ایرانی رخ داد که در 10 هفته نخست رقابت های بوندس لیگا موفق نشد به بردی دست یابد و سرانجام با شکست 3 بر 0 در آخرین دیدار خود از این سمت کنار رفت.

نوری همراه با وردربرمن در 10 بازی گذشته فقط 5 امتیاز کسب کرد تا در رتبه نوزدهم جدول قرار بگیرد و یکی از نامزدهای اصلی سقوط لقب بگیرد. با این حال همچنان هواداران این تیم نوری را مقصر اصلی این اتفاق نمی دانند. این سرمربی ایرانی فصل گذشته موفق شد با تیم وردربرمن رکورد جالبی را ثبت کند و تیم در حال سقوط را با 9 برد و 2 تساوی پیاپی به رتبه پنجم برساند. نوری سال گذشته در آستانه خلق یک شگفتی بود و چیزی نمانده بود که با کسب جواز حضور در مسابقات لیگ اروپا در این تیم شگفتی ساز شود. با این حال فوتبال در این فصل روی دیگرش را به نوری نشان داد.

وردربرمن در این فصل با از دست دادن چند بازیکن مهم خود وارد رقابت ها شد و همین مسئله باعث شد تا شرایط برای این تیم که حتی بازیکنانی مانند فصل گذشته خود را نداشت مشکل تر شود.  همچنین سرمایه گذاری و حضور خوب دیگر تیم ها در بازار نقل و انتقالات و برنامه ریزی هم بی تاثیر نبود و در نتیجه وردربرمن از رقبای خود عقب افتاد.

نکته جالب اما اینجاست که هواداران وردربرمن هم خیلی این سرمربی ایرانی در نتایج خود تاثیر گذار نمی بینند. مجله کیکر آلمان در نظر سنجی از هواداران این تیم در خصوص ناکامی پرسید که جواب آن ها جالب بود. هواداران وردربرمن بیش از 45 درصد مدیریت باشگاه ، بیش از 38 درصد بازیکنان وردربرمن و تنها 16 درصد الکس نوری را در کسب این نتایج مقصر می دانند. بدین ترتیب این مسئله نشان از این دارد که عملکرد این سرمربی ایرانی تبار به قدری خوب بوده است که کمتر کسی حتی با این نتایج او را مقصر می داند.

تبرئه نوری نزد هواداران وردربرمن /آلمانی ها  نوری را کمتر از دیگران مقصر می دانند

انتهای پیام /

الکس نوری تبرئه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار