معاون عمرانی وزیر کشور گفت :شهردارانی که عملکرد خوبی داشته باشند تشویق خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، نشست معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با برخی شهرداران و اعضاء شوراهای اسلامی شهر عصر دیروز در تهران برگزار شد.
مهندس افشانی معاون وزیر کشور در این نشست کوتاه گفت:شهرداری ها باید برای خود درآمد پایدار ایجاد کنند و نباید نگاهشان به بودجه دولت باشد.
معاون عمرانی وزیر کشور افزود:شهردارانی که عملکرد خوبی داشته باشند تشویق خواهند شد.
در ادامه شهرداران و برخی اعضاء شورای اسلامی شهرها به بیان مشکلات و درخواست های خود پرداختند.
معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریها در حاشیه جلسه دیروز خطاب به شهلا ابراهیمی زاده سرپرست فعلی شهرداری شهداد که به عنوان تنها شهردار "سرپرست "زن در جلسه حضور داشت گفت:امیدوارم شورای اسلامی شهر شهداد شما را به عنوان شهردار این شهر معرفی نماید .
 زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهرستانهای کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم که در این جلسه حضور داشت ضمن حمایت خود از ابراهیمی زاده گفت:وی فردی توانمند،پرتلاش و با تجربه در شهرداری شهداد است و شورای شهر باید در این انتخاب دقت نماید.
در پایان جلسه دو عدد تابلو با تصویر کلوتهای زیبای شهداد و سرو هزار ساله سیرچ که توسط بخشداری،شورای اسلامی شهر و شهرداری شهداد تهیه شده بود توسط سرپرست شهرداری شهداد و نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهداد به معاون عمرانی وزیر و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اهداء شد.

انتهای پیام/ی

تشویق شهرداران با عملکرد خوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار